Lumina...

Candva demult...
Priveam spre cer,
Speram sa vi si sa ma iei
Sa ma duci intr’un loc mai bun,
Sa’mi arati un alt drum...

Dar seara se lasa apasatoare;
Peste inima’mi lasata-
In pace sa moara
Langa sufletul ce m’a tradat,
Care a plecat-
Si stiu ca nu se va mai intoarce-
Niciodata...

Simteam cum norii apasa,
Si ploaia distruge totu’n urma ei;
Totul ramanea fara aer-
La fel ca sufletul meu fara tine...
Nu mai am nimic acum,
Totul a plecat pe un alt drum-
Dar inima mea te va astepta mereu;
In mijlocul padurii;-
Langa rau-
Unde te’am gasit
Si unde te voi astepta mereu...

Voi astepta sa treaca ploaia,
Voi astepta ca tu sa vi-
Si sa indrepti ce s’a stricat..
Atat in inima mea,cat si in lume...
Voi sta si ma voi uita
La soare,cum arunc’o raza-
Iar tu..
Cobori incet pe ea...
Intoarce’te acum,
Lumina mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu