Despre Bubu (by Alina)

1.Imi place ca e nebuna
2.Imi place ca e rockeritsa:>
3.Imi place ca avem numele asemanatoare(p mine ma mai cheama si diana iar p ea daiana)
4.Imi place ca ma ajuta cu fratimio
5.Imi place ca ma face sa rad cand snt deprimata
6.Imi place ca ma impaca cu mama
7.Imi place ca se oftica pt k o bat la macao[recunoaste te batt cu cainiiiii! restu' nu intrebati:))]
8.Imi place ca nu imi ascunde nimic
9.Imi place ca ma cara in cub.a si ii beau berea de fiecare datagt;:)
10.Imi place ca isi bate joc de oameni p strada
11.Imi place ca ma gadila
12.Imi place ca are grija de mine
13.Imi place ca rade lumea de noi la web=)))
14.Imi place ca facem remarci perverse de fiecare data cand avem momentele noastre
15.Imi place ca ea s uita dupa plete si eu dupa emoizi:))))
16.Imi place ca e amuzanta si uneori scoate niste chestii de care razi pana nu mai ai aer
17.Imi place ca inventam cuvinte
18.Imi place ca ma plimba in tot orasu si imi ia bilet de autobuz:"
19.Imi place cand ne jucam ruleta p telefonu ei:))
20.Imi place ca e bleaga mea si o iubesc:x

Un comentariu: